Monday 18 July 2011

Karutan Pertama (TIBA-TIBA)


Alamakkk!! TIBA-TIBA je AmirhAzimzAbidi berminat nak buat Blog..?? 
TIBA-TIBA je da terbuat ..so teruskan je la niat dihati...asal aku buat??xtaw2~TIBA-TIBA je..ok! Senar aku kosong gila bnda alah n, blur2..tpi xpe benda boleh belaja skit2..cehhh!!  HAHAHA. Harap2 bnyk la benda yg nak dikarutkan dekat  OtAk AkU  =__= harapan saya kira sudilah kwn2 sume baca karutan dekat OtAk AkU nih, sampai lain kali lak. Aik TIBA-TIBA habis dah?? ye da habis da..lain kali2..sebelum tu amek pantun berkerat2 ni dulu.

Buah durian di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,(gila ko!!)
Saya budak(ehem) baru nak belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan (serius ni)

~SALAM~

3 comments:

  1. ceyyyy,akhirnye da post.hahaha

    ReplyDelete
  2. cehhhh....lapan tahun nak post..kan2??
    lepas ni tunggu lagi 16 tahun lak.. -__-

    ReplyDelete
  3. pehh bubun sudah berblogging la..lepas ni berjogging plak..hahaa..

    ReplyDelete